Skip to main content
digital business

 

شرکت های موفق دهه های آینده آنهایی خواهند بود که از ابزارهای دیجیتالی برای بازسازی مسیری که در آن فعالیت میکنند استفاده نمایند. این شرکت ها سریعا تصمیم گیری و به طور  کارامد عمل میکنند و مستقیما با مشتریانشان به طور مثبت در ارتباط خواهند بود. دیجیتالی شدن و تبدیل به کسب و کار دیجیتال، استفاده از ابزارهای دیجیتالی و دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال شرکت شما را بر فراز موج شوک تغییر قرار خواهد داد، موجی که روش قدیمی کسب و کارتان را متلاشی خواهد کرد. کسب و کار دیجیتال این اجازه را به شما میدهد تا با سرعت تفکر، کسب و کارتان را انجام دهید. چیزی که نکته کلیدی موفقیت در قرن بیست و یکم است.
برای تبدیل به یک کسب و کار دیجیتال و برای اینکه جریان اطلاعات دیجیتال را به بخش جداناپذیری از شرکتتان تبدیل کنید به مراحل دوازده گانه زیر توجه کنید:

تبدیل به کسب و کار دیجیتال

1- در سراسر سازمان بر جریان اطلاعات از طریق ایمیل پافشاری کنید طوریکه بتوانیدبا سرعتی مانند رفلکس بر خبرها عمل کنید.
2- داده های فروش آنلاین را بررسی کنید تا بتوانید الگوها را پیدا و به سادگی در دیدگاه ها مشارکت نمایید . روندهای کلی را درک کرده و خدمات را برای تک تک مشتریان شخصی سازی کنید.
3- از کامپیوترهای شخصی برای تحلیل کسب و کار استفاده کنید و دانش کاربران را تا حد کار فکری سطح بالا در مورد محصولات، خدمات و سوداوری افزایش دهید.
4- از ابزارهای دیجیتال برای خلق تیم های مجازی فرابخشی که میتوانند مشارکت دانش نمایند و بر ایده های یکدیگر اثر بگذارند استفاده کنید. از سیستم های دیجیتالی برای ثبت تاریخچه شرکت استفاده کنید تا هر کسی بتواند آنرا به کار گیرد.
5- تمام فرایندهای کاغذی را به فرایندهای دیجیتالی تبدیل کنید، گلوگاههای اجرایی را حذف و کارکنان دانشور را برای انجام وظایف مهمتر آزاد بگذارید.

برای عملیات های کسب و کار دیجیتال:
6- از ابزارهای دیجیتال برای حذف مشاغل تک وظیفه ای یا تغییر آنها به مشاغل ارزش افزوده که از مهارت های یک کارمند دانشور بهره میجویید استفاده کنید.
7- یک حلقه بازخورد دیجیتالی برای بهبود کارایی فرایندهای فیزیکی وبهبود کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده پدید اورید. هر یک از کارکنان باید بتواند به سادگی تمام مبنای سنجش های کلیدی را ردیابی نماید.
8- از سیستم های دیجیتالی برای ردیابی آنی شکایات مشتری تا افرادی که میتوانند محصول یا خدمات رابهبود بخشند استفاده کنید.
9- از ارتباطات دیجیتال برای بازتعریف ماهیت کسب و کارتان و مرزهای اطرافتان استفاده کنید. همگام با موقعیت مشتری بزرگتر و محکم تر شوید یا کوچکتر و صمیمی تر.

برای تجارت در کسب و کار دیجیتال:
10-اطلاعات را در ازای زمان مبادله کنید. زمان چرخه اطلاعات را با استفاده از معاملات دیجیتالی با تمام تهیه کنندگان و همکاران کاهش دهید و تمام فرایندهای کسب و کار را به صورت توزیع آنی دگرگون نمایید.
11-از توزیع دیجیتالی فروش و خدمات برای حذف واسطه از معاملات مشتری استفاده کنید. اگر شما واسطه هستید از ابزارهای دیجیتالی برای افزودن ارزش به معاملات استفاده کنید.
12-از ابزارهای دیجیتالی برای کمک به مشتریان استفاده کنید تا آنها بتوانند مشکلاتشان را خودشان حل کنند و تماس شخصی را برای پاسخ به نیازهای پیچیده و پرارزش مشتری حفظ کنید.

Leave a Reply