Skip to main content
مقالات

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا

By دسامبر 10, 2020مارس 27th, 2021No Comments

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو درخشش سایت شما را در میان تکنیک های جدید طراحی سایت های مدرن ضمانت می کند .

  • شرکت ما از پیشتازان عرصه طراحی ، تولید و توسعه سایت های ریسپانسیو است که در افزایش ترافیک سایت نقش موثری دارد.
  • ما از زیبایی سایت واکنشگرا بر روی همه ی دستگاه ها و پلتفرم ها مطمئن می شویم.
  • تیم طراحی سایت ریسپانسیو ما بیزینس شما را برای حضور در آینده سایت های موبایل آماده می کند.

سایت ریسپانسیو چیست؟
سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا سایتی است که با هر دستگاهی اعم از کامپیوتر های رومیزی یا دسکتاپ ، موبایل ، گوشی هوشمند و تبلت سازگار است. سایت ریسپانسیو به صورت پویا محتوا و تصاویرش را برای انواع صفحه ها در اندازه های مختلف ، تغییر اندازه می دهد تا وب سایت شما بر روی هر دستگاهی به صورت مطلوب نمایش داده شده و قابل استفاده باشد.

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا responsive

چرا باید از طراحی سایت ریسپانسیو استفاده کنم؟

رشد روزافزون استفاده از موبایل

وبگردی با موبایل با سرعت چشمگیری در حال افزایش می باشد که فرصت های متعددی را فراهم آورده است. وب سایتی که برای موبایل بهینه سازی نشده باشد این فرصت ها را از دست می دهد و به گوشه میدان بازار کسب و کارش رانده می‌شود. طراحان ریسپانسیو سایت ما نتایج قابل مشاهده ای برای کاربران کامپیوتر و موبایل به ارمغان می آورند.

بهترین گزینه برای کسب رتبه های بالا در نتایج جستجو موبایل

گر بخواهید سایت شما هم در کامپیوتر و هم در موبایل مورد ترجیح موتور های جستجو باشد ، طراحی سایت ریسپانسیو گزینه ایست که می تواند نتیجه بخش باشد. با ارائه‌ی یک نسخه پویا از وب سایت شما که هم برای بازدیدکنندگان گوشی و هم برای بازدیدکنندگان رایانه ها قابل مشاهده است ، شما کار موتور های جستجو را برای فهم و ایندکس کردن محتوای سایت تان آسان تر می‌کنید.

صرفه جویی در هزینه و زمان

طراحی سایت ریسپانسیو می‌تواند تا حد زیادی هزینه و زمان طراحی و توسعه سایت را کاهش دهد. در واقع به جای اختصاص دادن زمان و منابع برای تولید دو سایت مجزا برای کامپیوتر و موبایل ، با طراحی ریسپانسیو می‌توانید تجارت خود را با یک وب سایت بر روی هر دوی گوشی و کامپیوتر گسترش دهید.

Leave a Reply