بازاریابی با ایمیل

بازاریابی با ایمیل
بازاریابی با ایمیل

بازاریابی با ایمیل یکی از تکنیک های بازاریابی دیجیتال است که در آن از ایمیل به عنوان روشی برای ارسال پیام های مختلف به مخاطبان استفاده میشود. ازعمده مزایای بازایابی با ایمیل میتوان به مواردی همچون صرف زمان و انرژی کم، تفکیک مخاطبان فعلی با بالقوه، امکان تداوم ارتباط سریع و آسان با مشتریان با هزینه پایین، اطلاع رسانی و ایجاد آگاهی از محصول و پشتیبانی از مشتری اشاره نمود.

دپارتمان بازاریابی با ایمیل گیتی افروز با بهره گیری از تکنیک های برتر بازاریابی با ایمیل مانند خبرنامه، ایمیل های اختصاصی، ایمیل های تبلیغاتی و ایمیل های تبادلی و با هدف گسترش هرچه بیشتر کسب و کار شما در بازار و ایجاد آگاهی در مخاطبان هدف آماده همکاری و ارائه خدمات به شما میباشد.

خدمات بازاریابی با ایمیل ما سرمایه شما را افزایش میدهد!

با قلمداد بازاریابی با ایمیل به عنوان یک گفت و گوی جذاب میان شما و مخاطبانتان میتوانید جهت دستیابی به اهدافتان و افزایش بازاریابی آنلاین از ایمیل استفاده نمایید.

  1. مرحله1: تحقیق
  2. مرحله 2: استراتژی
  3. مرحله 3: طراحی ایمیل
  4. مرحله 4: بهینه سازی
  5. مرحله 5: تجزیه تحلیل و گزارش

مرحله1: تحقیق و جمع آوری اطلاعات مخاطب
آگاهی و شناخت کافی درمورد گیرنده های ایمیل اهمیت بسزایی دارد تا در راستای نگرش ها، فرهنگ و انتظارات آنها حرکت نمایید.

سعی کنید تا مرتبط ترین اطلاعات را در مورد مخاطبان در قالب فرم ثبت نام ایمیل جمع آوری کنید. این نمونه اطلاعات میتواند شامل عنوان، شرکت و مکان باشد. تنها اطلاعاتی را بخواهید که برای بخش کردن کمپین های ایمیلتان واقعا مورد استفاده قرار خواهید داد. چراکه پرسیدن اطلاعات بیش از حد میتواند میزان ثبت نام ایمیل شما را کاهش دهد.

مرحله 2:  تجزیه تحلیل اهداف و مقاصد
اکثر گیرنده ها هنگام مشاهده یک ایمیل بیشتر از چند ثانیه زمان صرف نمیکنند.

چه یک منبع اطلاعاتی را تامین کنید و یا یک محصول را بازاریابی نمایید باید در جلب توجه گیرنده هایتان و هدایت آنها به سمت عمل مورد نظر تمرکز نمایید. دعوت به عمل های متعدد گوناگون و محتوای نامرتبط باعث میشود که کاربران دور از انجام اهداف مورد نظریک ایمیل حرکت کنند.

مرحله 3: طراحی ایمیل

ما ایمیل هایتان را در راستای دستیابی شما به اهدافتان طراحی کرده و میسازیم.

از طریق جایگذاری دقیق دعوت به عمل ها و تصاویر تاثیرگذار قادر هستیم که نرخ افزایش کلیک شما را بهینه سازیم. هدف یک ایمیل ایجاد کلیکها و پیش راندن ترافیک سایت شما است. بنابراین براوردن انتظارات مشترکین بسیار حائز اهمیت است.

مرحله 4: بهینه سازی

هیچکس به دریافت ایمیلی که به نیازها و خواسته های خاصش اشاره ای نکند، علاقه ای ندارد. ما به مخاطبان و کاربران گذشته شما پیام های مرتبط و مناسب ارسال میکنیم.

تمام کمپین های ایمیل ما برای اندازه گیری و بهینه سازی نرخ کلیک شما از متدهای روز دنیا بهره میبرند. این مساله به شما کمک میکند تا مطمئن شوید که خبرنامه هایتان جهت ایمیل بهترین ویژگی ها و اطلاعات مختص محصول شما ایجاد شده اند که موجب شکلگیری ایمیل مناسب و درخور مشتریان شما میگردد.

مرحله 5: تجزیه تحلیل و گزارش

برای اطمینان از اینکه بیشترین درصد مشترکین شما ایمیلتان را باز و کلیک خواهند کرد، تناوب و زمان مناسب را جهت ارتباط با مشتریان و به دست آوردن نتایج عملی، خواهیم یافت.

برای اطمینان از اینکه کمپینهای بازاریابی ایمیل شما بیشترین بازگشت سرمایه را خواهد داشت، ردیابی و بررسی گسترده نتایج لازم است. ما این اطمینان را به وجود میاوریم که آمارهایی مانند نرخ باز،نرخ افزایش کلیک و نرخ تحویل و عدم تحویل ایمیل به دلیل مشکلات سرور همگی اندازه گیری خواهند شد. همچنین درصدی از ترافیک کلی را که منجر به فروشهای واقعی میگردد،  اندازه گیری میکنیم. بنابراین میتوان دید که بازاریابی با ایمیل تا چه حد در رشد کسب و کار سودمند واقع میگردد.