طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی سایت ریسپانسیو

در حال حاضر با استفاده روزافزون از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها درصدی بالایی از وبگردیها به وسیله تلفن همراه و تبلت صورت می پذیرد. از اینرو با افزایش این کاربران اگر وب سایتی ریسپانسیو نباشد به مرور بازدید کنندگان سهولت وبگردی آسان را از دست خواهند داد که این امر نیز موجب کاهش بازدید و از دست دادن مخاطبانتان میگردد. 

دپارتمان طراحی سایت ریسپانسیو گیتی افروز یکی از پیشتازان عرصه طراحی و توسعه سایت های ریسپانسیو است که به تمام کاربران سایت شما یک تجربه کاربری راحتی را صرفنظر از اندازه صفحه نمایش دستگاه مورد استفاده ارائه میدهد و این موضوع نیز درافزایش ترافیک سایت نقش بسزایی دارد. با همکاری با ما میتوانید از زیبایی سایت ریسپانسیو خود بر روی تمام دستگاه ها و پلتفرم ها اطمینان حاصل نمایید.

سایت ریسپانسیو چیست؟


سایت ریسپانسیو یا واکنشگرا سایتی است که با هر دستگاهی اعم از کامپیوتر های رومیزی یا دسکتاپ ، موبایل ، گوشی هوشمند و تبلت سازگار است. سایت ریسپانسیو به صورت پویا محتوا و تصاویرش را برای انواع صفحه ها در اندازه های مختلف ، تغییر اندازه می دهد تا وب سایت شما بر روی هر دستگاهی به صورت مطلوب نمایش داده شده و قابل استفاده باشد.

کسب رتبه های بالا در نتایج جستجو موبایل
کسب رتبه های بالا در نتایج جستجو موبایل

چرا باید از طراحی سایت ریسپانسیو استفاده کنیم؟

بهترین گزینه برای کسب رتبه های بالا در نتایج جستجو موبایل


اگر بخواهید سایت شما هم در کامپیوتر و هم در موبایل مورد ترجیح موتورهای جستجو باشد ، طراحی سایت ریسپانسیو گزینه ایست که بسیار نتیجه بخش خواهد بود. با ارائه‌ یک نسخه پویا از وب سایت شما که هم برای بازدیدکنندگان تلفن همراه و هم برای بازدیدکنندگان رایانه ها کاربری آسان و ظاهر زیبایی دارد ،موتورهای جستجو محتوای سایت تان را آسان تر ایندکس کرده و میفهمند.

طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی سایت ریسپانسیو

رشد روزافزون استفاده از موبایل


وبگردی با موبایل با سرعت چشمگیری در حال افزایش است که فرصت های متعددی را برای سایت ها و کسب و کارها فراهم آورده است. وب سایتی که برای موبایل بهینه سازی نشده باشد این فرصت ها را از دست می دهد و به گوشه میدان بازار کسب و کارش رانده می‌شود. تیم طراحان ریسپانسیو سایت گیتی افروز تجربه کاربری آسان و بهینه ای را برای هردوی کاربران کامپیوتر و موبایل سایتتان ارائه میدهد. 

صرفه جویی در هزینه و زمان
صرفه جویی در هزینه و زمان

صرفه جویی در هزینه و زمان


طراحی سایت ریسپانسیو می‌تواند تا حد زیادی هزینه و زمان طراحی و توسعه سایت را کاهش دهد. در واقع به جای اختصاص دادن زمان و منابع برای تولید دو سایت مجزا برای کامپیوتر و موبایل، با طراحی ریسپانسیو می‌توانید تجارت خود را با یک وب سایت بر روی هر دوی گوشی و کامپیوتر گسترش دهید. ​