طراحی موبایل وب سایت

طراحی موبایل وب سایت
طراحی موبایل وب سایت

طراحی موبایل وب سایت

ارتباط با ما

امروزه با افزایش روزافزون استفاده از دستگاه های موبایل جهت استفاده از خدمات وب سایت ها، بهینه سازی محتوای وب سایت ها برای کاربری آسان و بهینه در دستگاه های موبایل به امری ضروری تبدیل شده است.

با سفارش طراحی موبایل وب سایت می توانید با هدف قرار دادن کاربران موبایل، کسب و کار خود را به مرحله بالاتری از توسعه و پیشرفت ارتقا دهید.

دپارتمان طراحی موبایل وب سایت گیتی افروز با طراحی نرم افزار موبایل وب سایت شما بر روی اندروید iOS ، امکان دسترسی به سایت شما را به آسان ترین شکل ممکن فراهم میکند.

طراحان ما در طراحی نرم افزار نسخه موبایل وب سایت شما از تکنیک های ویژه ای استفاده می کنند که سرعت بارگذاری را به صورت چشم گیری افزایش می دهد. لذا می توانید مطمئن باشید که مشتریان و بازدید کنندگان نسخه موبایل وب سایت شما، تجربه کاربری بهینه ای داشته و تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

مزایای طراحی موبایل وب سایت

طراحی سایت های جداگانه برای سازگاری با موبایل هزینه بر بوده و از لحاظ محتوا مشکل ساز است. همچنین وبسایت های معمولی و دسکتاپ هم پاسخ گوی نیاز قشر عظیم کاربران موبایل نمی باشند.

ساخت نرم افزار موبایل برای سایت هم هزینه ی اضافی دارد ولی هزینه ی آن در برابر فرصت هایی که از دست می رود ناچیز است . خصوصا اگر به جامعه ی روبه رشد کاربران موبایل و همچنین برتری های نرم افزار موبایل وب سایت در مقایسه با نسخه دسکتاپ بیاندیشیم ، این موضوع واضح تر خواهد شد.

متمایز کردن شما از رقیبان

در تجارت اینترنتی سرعت پایین بارگذاری صفحات و لود سایت می تواند موجب نارضایتی و حتی سلب اعتماد مشتریان در نگاه اول گردد. چرا که کاربران انتظار دارند وب سایت شما در کمتر از 3 ثانیه لود شود. این در حالی است که بارگذاری 85 درصد از سایت ها و صفحات اینترنتی موبایل، 4.8 ثانیه یا بیشتر طول می کشد. بنابراین شما به چیزی بیش از یک سایت زیبا نیاز دارید. سایتی که صفحات را به سرعت لود کرده و دستورات کاربران را اجرا نماید.

اهمیت موبایل مارکتینگ

بیشتر کاربران برای کسب اطلاعات در مورد کالاها از تلفن همراه خود استفاده می کنند و حتی برخی از آنها موقع خرید این کار را انجام می دهند. یک تجربه ی نامطلوب در استفاده از سایت یا فروشگاه نسخه موبایل می تواند منجر به از دست دادن مشتریان بالقوه شما که هم اکنون در حال جستجوی کالای مورد نظر خود در فروشگاه شما هستند شده و آنها را به سمت رقبا جلب نماید.

بازدید کنندگان موبایل سایت هدفمند هستند

اکثر اوقات وقتی یک مشتری از سایت شما بر روی گوشی موبایل اندروید یا آی او اس خود بازدید می کند، برای براندازی تمام محصولات شما نیامده است. بلکه به دنبال هدف خاصی مانند مقایسه قیمت های شما با رقبا، جستجوی آدرس یا شماره تلفن شما و مواردی از این قبیل می باشد.

ارائه ی اطلاعاتی که بازدیدکنندگان به دنبالشان هستند آن هم به صورت مستقیم و با سرعت لود (بارگذاری) بالا می تواند اولین اقدام شما در برقراری رابطه پایدار با مشتری ها باشد.

آیا میتوانم وب سایتم را نسخه موبایل نمایم یا نیازمند یک وب سایت مجزا میباشم؟

اغلب این سوال پیش می آید که آیا باید دو یا سه وب سایت متفاوت برای هر نوع دستگاه: موبایل، تبلت و صفحه نمایش کامپیوتر داشته باشید؟ ما این پیشنهاد را میکنیم که یک وب سایت داشته باشید که با هر سه نوع امکان یکپارچه سازی داشته باشد.

بهترین گزینه هنگام طراحی موبایل وب سایت ، طراحی وب سایت ریسپانسیو است:

طراحی موبایل وب سایت

طرح وب سایت ریسپانسیو

طراحی وب سایت ریسپانسیو موجب نمایش مناسب وب سایت شما بر روی هر نوع صفحه نمایش میگردد. این نوع وب سایت ها بر روی صفحات نمایش دسکتاپ، تبلت و همچنین موبایل تطابق می یابند.

طراحی وب سایت ریسپانسیو برنامه ریزی های از پیش انجام شده بیشتری نسبت به یک وب سایت معمولی نیاز خواهد داشت، چراکه عناصر محتوای وب سایت با کوچک شدن اندازه های صفحه نمایش باید اولویت بندی گردند.

طراحی وب سایت های ریسپانسیو توسط گوگل به عنوان بهترین گزینه برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) پیشنهاد شده اند. ​